Wishlist ❈ Looduslik näohooldus

Mõned päevad tagasi lugesin In Love In Ljubljana blogist Jaanika ilusoovidest, kui jäin mõttesse. Miks pole mina ühtegi wishlist'i kirja pannud?
Mulle endale sellised soovinimekirjad meeldivad, kui sealt leiab esemeid, mille sihtgrupp mina olen (näiteks loodustooteid). Wishlist'id on hea võimalus avastada uusi asju, millest võibolla aimugi polnud ja samuti võib leida neist midagi, mis ka endale väga meeldib ja koha ostukorvis saab. Pealegi, minusugusel tuisupeal :D, aitavad sellised postitused blogis meeles pidada, mida hetkedel, kui vaba raha peaks olema, endale osta.
Inspireerituna neist mõtetest, otsustasin ka oma esimese soovinimekirja postitada. Suvi on aeg, kus kuumadel päikesepaistelistel päevadel (millega meid Eestis loomulikult õnnistatud pole) soovin võimalikult vähe oma nahal kosmeetikat kanda, kuid siiski kaunis välja näha. Seetõttu panen ma eriti tugevat rõhku näohooldusele ja esimene wishlist koosneb just neist toodetest, millel olen pikemat aega silma peal hoidnud. :)



1. Aubrey Organics Calming Skin Therapy niisutav kreem {Link}. Sattusin sellest juba peale testri kasutamist ülivaimustusse! Kuigi alguses mõtlesin, et kreem jääb minu jaoks liiga kõrgesse hinnaklassi, olen nüüdseks otsustanud selle endale siiski soetada. Loe arvustust SIIT.

2. Physician's Formula CC+ kreem {Link}. BB- või CC-kreem on suvel must-have, kui kuumadel suveilmadel ei soovi oma näonahka kosmeetikakihi alla peita. CC ehk Color Correction on eesti keeles nii-öelda värviparandaja, mis ühtlustab nahatooni, peidab punetust ja tumedaid plekke. Omadustelt sarnaneb BB-kreemiga, mis on segu meigist ja nahahooldustootest. Tegelikult ma omast arust iHerb'ist tellisin juba ühe sellise toote, kuid kogemata panin vale asja ostukorvi ja sain lihtsalt tooniva kreemi. Kuid ka see teeb, mida lubab. :)

3. Lily Lolo ripsmetušš {Link}. Toode, mis on paljudes välismaistes ökoblogides head tagasisidet saanud. Ripsmetušš on üks neist vähestest asjadest, mida ma pole veel looduslikuma vastu vahetanud, sest olen siiani Kanebo Sensai 38°C'st vaimustuses ja kahtlen, et midagi sarnast rohelisemate brändide seast leian. Postituse Sensai ripsmetušist leiad SIIT.

4. Ontic Minerals mineraalne huulepulk {Link}. Kes ütles, et naturaalne pole luksuslik? Ma olen tohutu Eesti looduskosmeetika ja käsitöötoodete fänn ning kui Ontic Minerals aprillis oma huulepulkadega üllatas, olin kindel, et ühel neist on minu meigikotis kindel koht. Nimelt olin ma esimesest silmapilgust alates võlutud sellel pildil all, keskel olevast toonist, kuid ma pole kindel, et see valituks osutus. Äkki "Coral Grace" on midagi sarnast?

5. TurBliss bioaktiivne turbamask {Link}. Näonaha turgutamiseks kulub alati üks mask ära ning mis oleks veel parem kui 100% puhas ja ilma lisaaineteta kosmeetiline turvas? Imestan isegi, et pole siiani veel TurBliss'i paljukiidetud ja erinevaid ilutiitleid võitnud tooteid proovinud.

6. Joik kooriv kreem näole {Link}. Puuviljaensüümide ja looduslike mikroosakestega kreem kannab tiitlit Anne & Stiil Ilulemmik 2014 ja on 100% naturaalne. Ma pole ammu enam näokoorija ostmist kõige olulisemaks pidanud, kui praegu on just see täiuslikust nahahooldusest puudu.

7. Nudus orgaaniline huulepulk {Link}. Veel ennem, kui Ontic Minerals oma huulepulkadega üllatas, olin vaimustuses Nudus'e minimalistlikust kuid esinduslikust pakendist ja erkroosast toonist "Precious". Tegelikult ma värvin väga harva oma huuli, eelkõige just seetõttu, et looduskosmeetika seast on päris keeruline leida heledamaid roosakaid või koralseid toone, mis mulle kõige enam sobivad. Samuti on erkroosa huulepulk alati mul soovinimekirjas olnud, kuid näiteks punane (ja tumedamad) pole üldse minu toonid.

8. Real Techniques meigipintslid {Link}. Pikka aega olen ma unistanud korralikust meigipintslite komplektist. Tegelikult ma ei pea oluliseks, et need just Real Techniques'ilt oleksid, sest ökobrändide seas olen ka märganud mõnusaid komplekte, kuid see roosa disain on nii my cup of tea. :)

9. Yxes ripsmeseerum {Link}. Juba mõnda aega on mul peas mõlkunud mõte, et võiks lasta endale ripsmepikendused panna. Sellised, mis loomulikud välja näevad. Just seetõttu, et ärgata juba ilmekate silmadega ja helgematel päevadel, kui näonahk korras on, polegi muud vaja, et au naturel näiteks poodi minna. Kuna mul tegelikult on üsna pikad ja tihedad ripsmed (lihtsalt natuke liiga heledad), siis kardan, et rikun pikendustega ära selle, mis mul juba olemas on. Kui lugesin Pillerkaare poe eksperimendist Yxes ripsmeseerumiga, siis otsustasin, et millegi kunstliku lisamine endale on siiski viimane variant ja kirjutasin Yxes'i imevahendi oma wishlist'i. Tegemist on kõige krõbedama hinnaga ilutootega, mida ma eales endale soovinud olen, seega pean selle soetamiseks küll kodus vist annetuspurgi laua peale panema. :D

On keegi lugejatest midagi minu soovinimekirjast kasutanud? Või leidsite äkki 
mõne toote, mida isegi prooviksite? :)

5 kommentaari

  1. Nudus'e huulepulgad on nii mõnusalt kreemjad ning 'Precious' on mu lemmik :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ohhoo! Ega Sa juhuslikult neist oma blogis kirjutanud ei ole? :)

      Kustuta
  2. Oh, mul on siit wishlistist mitu asja kasutuses ja mitut tahan samuti.
    Lily Lolo ripsmekas on nii ja naa. Alguses ta hea ei olnud, ripsmed läksid tükki. Lasin natuke seista ja hetkel on täiesti rahuldav, volüümi annab vägagi. Ökotoote kohta on ta väga hea :)
    Turblissi maskil ja Joiki koorival kreemil on kindlad kohad mu vannitoariiulil olemas, tõesti mõnusad tooted.
    Ise mõtlesin hankida samuti Physicians Formula CC-kreemi ja Ontic Mineralsi huulepulka. Tuleb leida tõuget, et need ära tellida/osta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii tore! :) Kuidas Lily Lolo ripsmetušš peal püsib, laiali ei lähe? Kui saad Physician's Formula ja Ontic Minerals'i tooted ennem mind ostetud, siis võid kirjutada, kuidas toimivad. :D

      Kustuta
  3. Kuigi Turbliss on kodumaine, soovitan hoopis kordi soodsamat LehtoPeat turbamaski! Mulle meeldis! Olen kasutanud Aubrey sama sarja seerumit - selline õline, sai väga ruttu otsa ja oli täitsa mõnus. Samas millegipärast uuesti ei ostnud. :) Ontic Mineralsi huulepulka tahaks endalegi, proovisin MiMiMi tooni aga no see hind...

    VastaKustuta