Milline on minu stiil?

Surfasin just romwe.com e-poes ringi ja piilusin oma wishlist'i, kui tulin mõttele, et võiks seal olevatest asjadest komplektid kokku panna, et vastata küsimusele "Milline on minu stiil?".
Mul on ilmselt vedanud või mängib siin rolli pikaaegne kogemus, et Aasiast tellitud riided olen saanud alati sobivad ja hea kvaliteediga (ptui-ptui-ptui). Välja arvatud ühel korral, kui ostukorvi sai lisatud ka üks elukaaslase õe soovitud kleit, mis nagu kiuste, oli kõike muud, kui kodulehel pildil olev riietusese. Loomulikult polnud mul südant, et otseses mõttes kaltsu üle anda, seega tellisin kleidi teiselt, parema reitinguga müüjalt, mis seekord kätte saades vastas minu ootustele.
Päris ausalt ongi nii, et ma lausa imestan, kui järjekordne inimene teeb näiteks Aliexpress'i, Shein'i või Romwe riideid maha ja ütleb, et tema seda saasta endale ei osta. Ma küll ei ütle, et Aasiast riideid disainerrõivaste kvaliteediga saab, kuid kindlasti ei erine need meie kaubanduskeskustes müüdavatest kiirmoebrändidest. Igatahes mul jätkub "Hiina riiete" jaoks ainult häid sõnu ja just seetõttu jagan blogi lugejatega killukesi oma Romwe soovinimekirjast.

Romwe Wishlist.

Linna peale

1. PLUUS: WHITE BLOUSE / 2. PÜKSID: SKINNY LEGGINGS / 3. KINGAD: HIGH HEEL SANDALS

* Selle outfit'i juurde sobiks ideaalselt ka üks Kuma liblikas, et kinnitada pluusi avarat dekolteed.

Romantiline õhtusöök

4. KLEIT: BLACK DRESS / 5. KAELAKEE: MULTI-LAYERED NECKLACE / 6. KÄEKOTT: GOLD CLUTCH BAG / 7. KÄEVÕRU: CUFF BRACELET

Mõnusalt kodus

8. T-SÄRK: BLACK T-SHIRT / 9. PÜKSID: ELASTIC PANTS

Kas kellegil lugejatest on minuga sarnane stiil? Mida te endale sellest wishlist'ist sooviksite? :)

3 kommentaari

  1. Kui kaunis keha oleks, siis kannaksin Sinu väljavalitud asjadest kõike! :)

    VastaKustuta
  2. Mina tahaksin hoopis blogi kujundust kiita, väga kaunis! :)

    www.dodolce.com

    VastaKustuta