Happy Birthday!

Igast päevast saagu väike ime,
igas päevas olgu puhkev õis.
Ja kui varjutabki päikest uduvine - 
olgu järgnev päev taas sära täis.

Igal aastal kirjutab mu ema sünnipäevakaardile ühe luuletuse, mis sellel hetkel tundub just "see õige" olevat. Mulle nii meeldivad need oma mõtlemapaneva ja inspireeriva sisu tõttu. :)
Tegelikult oli mul sünnipäev ümmarguselt juba 2 nädalat tagasi, 21. juunil, millele järgnes loomulikult jaanipäev. Lõpuks olin ma erinevatest tähistamistest ja pidustustest nii väsinud, et polegi siiani käiku õieti sisse saanud, et blogida. Endiselt on selline tunne, et tahaks ainult rahulikult puhata ja mitte midagi teha, aga samas on igav nii. Seetõttu võtsingi ennast nüüd kokku ja näitan teile ka naturaalseid ja/või käsitööna valminud tooteid, mis ma kingituseks sain. Mul on hea meel, et kui ma ise ei tea, mida mulle kinkida võiks, siis minnakse kindla peale välja ja ostetakse midagi loodustoodete seast. Sellise valikuga lihtsalt ei saa eksida. :)



JOIK KINKEKOMPLEKT "VAARIKAS" LINK / VÕHMA VALGUSEVABRIK TEEKÜÜNLAD "MEMMEMUSI" LINK / IL MODICANO TOORŠOKOLAADIJOOK "VANILJE" LINK / ÕF SABLETTÉ SEEBITABLETID "MAAGILINE MAIKELLUKE" LINK    

Kommentaare ei ole