52 Week Blog Challenge

Hetkel on olukord selline, et viimasest postitusest on märkamatult möödunud jälle mitu nädalat ja ma pean tunnistama, et stabiilselt aktiivne blogimine pole siiski minu jaoks. Pidevalt üritan ennast kokku võtta, et kirjutada, kuid ei tule seda õiget tuhinat peale. Seetõttu olengi ma otsustanud, et ei sunni ennast blogima, vaid kirjutan siis, kui sõnad nagu võluväel ise ennast ilusasti ritta seavad. :)
Vahepeal on minu elus uued tuuled puhuma hakanud ja viisin täide ühe oma pikaaegse unistuse. Ilmselt just seetõttu uitavad mõtted rohkem ka kodust väljas ja arvuti taga istumine täidab mind tüdimustundega. Aga sellest räägin lähemalt mõnel teisel korral. :)
Täna tahtsin ma hoopiski kirjutada, et üleeile jäi mul blogipostituste reklaamimise grupis silma Laura postitus, et ta võtab ette 52 Week Blog Challenge'i. Kui mulle muidu sellised väljakutsed suurt huvi pole pakkunud ja need pole üldse selle blogi stiil, siis peale punktide läbivaatamist mõtlesin: "Miks mitte?". Seda enam, et ma ei ole endast siin kuigi palju rääkinud ja kuna teemad pole liiga isiklikud, võiksin lugejatele rohkem tutvustada, milline inimene on Ecolicious'i taga. :) Samuti olen juba mõnda aega mõlgutanud mõtet, et mulle meeldiks natuke rohkem fotoblogi suunda võtta. Seega saaksin iga küsimuse juurde võimalusel ka pildimaterjali lisada.



Kas oleksite huvitatud igal nädalal ühest postitusest, kus ma kirjutan nendel 
52. teemal, mis üleval loetletud on? :)

12 kommentaari

  1. Oleks väga huvitatud, tundub põnev. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii tore! :) Ka mul endal on põnev, sest mõned punktid panevad küll mõtlema.

      Kustuta
  2. Muidugi võta see challenge vastu! Mina ootan küll sinu postitusi väga :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rõõm kuulda! :) Kindlasti hoian aeg-ajalt ka Sinu challenge'il silma peal. Võibolla saan inspiratsiooni, kui mõne teema juures endal ideed otsas on. :)

      Kustuta
  3. Väga lahe asi tundub olevat, mulle Su blogi juba praegu väga sümpatiseerib, see teeks vähemalt postituste ilmumise tihedamaks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh motiveerivate sõnade eest, Kristel! See challange tõesti garanteerib, et vähemalt korra nädalas üks postitus ilmub ja minesatea - võibolla aitab ka tagasi blogimise soonele saada. :)

      Kustuta
  4. Jaa kindlasti. Ma ühineksin sinuga :)
    p2tud.wordpress.com

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kindlasti loen huviga ka teiste blogijate vastuseid! :)

      Kustuta
  5. Tundub huvitav :)
    Pole küll teemasse aga kuidas sa endale sellise mõnusa teema blogile said?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui blogi kujundust mõtled, siis valisin blogspot'i kõige lihtsama template'i ja edasi ise nokitsesin. Lõpuks saavutasin sellise tulemuse. :)

      Kustuta
  6. Muidugi võta challenge vastu. Ise tormasin pea ees vette ja võtsin vastu 52 dayblog challenge ... segane :)

    Marju
    wofalif.blogspot.com

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh motiveerimise eest, hetkel on mul selline olukord, et isegi nädalas korra kirjutamine ei taha õnnestuda. Seetõttu 52 Day Blog Challenge tundub tõesti hullumeelne. :D

      Kustuta