Hair inspiration

Mõtlesin, et teen loodustoodetele vahelduseks jällegi ühe chit-chat postituse. Nimelt tuli mul meelde, et juba päris mitu kuud tagasi, vist veebruaris, lubasin ma lähemalt rääkida, mis plaanid mul oma juustega on.
Erinevate variatsioonidega blond olen ma nüüdseks juba umbes 9 aastat olnud. Kuigi mu loomulik värv on eestlasele omane "kartulikoor" ja minumeelest naturaalne toon sobib enamasti inimesele kõige paremini, siis ma ei näe ennast enam tumedate juustega, ei praegu ega tulevikus. Ükskord, aastaid tagasi, olin võlutud päevitunud naha ja brünettide kiharate eksootilisest kombinatsioonist ning peale pikka hoovõttu lasin juuksed kastanipruuniks värvida. Mitte, et see kole oleks olnud, kuid peale ühe sõbra, ütlesid eranditult kõik, et blond on siiski kordades rohkem minu toon. Ja ma arvasin ise sama. Samuti purustasid minu illusiooni kahvatu nägu ja tumedad silmaümbrused, sest eestlane pole ju aastaringselt suviselt tõmmu (kui solaariumites küpsevad grillkanad välja arvata). Igatahes teist korda ma enam samasse ämbrisse astunud pole. Kuigi ma ju-mal-dan blonde juukseid (eriti hallika alatooniga), siis peale nii paljusid aastaid, olen hakanud vaikselt tüdinema, püsimatu hing nagu ma olen. Samuti soovin ma natukenegi naturaalsemat look'i, sest mulle tundub, et plaatinablondist olen ma lihtsalt välja kasvanud. Pealegi mulle absoluutselt ei meeldi kollane toon enda juustes ja loodustoodete seast põhimõtteliselt ei leiagi selliseid šampoone-palsameid, mis aitaksid seda eemaldada. Nii et üks paras peavalu. Igatahes.. internetist inspiratsiooni otsides, leidsin aga võrratu Cara Loren'i blogi, mille järel olin kindel, et ombré it is. :) 

IMAGE SOURCE / CARALOREN.COM


Peale viimast korda, kui ma lasin vaheldusks blondidesse kiharatesse veidike tumedamad triibud teha, mõistsin ma, et mul on omapärane "kiiks". Nimelt ma ei saa enda juukseid värvida "üleöö" teistsuguseks, sest ma lihtsalt ei suuda harjuda. Vaatan peeglisse ja mind häirib nii väga, et lasen hiljemalt kuu aja pärast juuksed tagasi endiseks värvida. Kummaline, kas pole? :D Selle sama omapära tõttu otsustasin ma, et ombré efekti saavutamiseks lasen ma lihtsalt oma juustel kasvada ja aeg-ajalt triibutan sujuvamaks üleminekuks. Tegelikult meeldiks mulle isegi rohkem, kui üldmulje jääks siiski rohkem blondiks, seega kujutan ette, et tumedaid juukseid ma täitsa välja ei kasvata, vaid lasen üle 1-2 kuu triipe juurde teha. Alates umbes õlgadest jätan selliseks nagu on.
Teoorias on loomulikult kõik lihtne. Kui ma veebruaris pidin esimest korda otsustama, kas ma värvin, nagu tavaliselt, juured üleni blondiks või lasen ainult triibutada, siis ennem juuksuri juurde minemist jõudsin veel 10 korda ümber mõelda. :D Siiski otsustasin kasutada võimalust, et väljakasvanud juured ja ombré hetkel moes on ning lasen juba viiendat kuud oma kiharatel loomulikult vohada (praeguseks ~10cm kasvanud). Samuti saan seetõttu neile veidike puhkust anda. Kindlasti on tegemist aega ja kannatust nõudva "projektiga", kuid hoidke blogi Instagram'il silm peal, sest ma püüan vahepeal sinna progressist pilte postitada. Eks näha ole, kaua ma vastu pean, sest aeg-ajalt ma ikka nii kibelen juukseid üleni blondiks värvima. :D   

2 kommentaari

  1. Kas Sul on loodustoodete kasutamine ka kindla põhjusega? Ma tean, et spetsialistid ei soovita keemiliselt töödeldud juustele loodustooteid, sest juus on juba nagunii keemiliselt viga saanud ja ükski loodustoode pole piisavalt tõhus, et niiskustasakaalu taastada. Kui aga on loomulik juuksevärv ja keemiliselt töötlemata, siis on loodustooted juuksele sõbralikumad ja kasulikumad.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh tagasiside eest! :) Mõte loodustoodete kasutamisest tekkis mul aastaid tagasi eelkõige seetõttu, et pean igapäevaselt tarvitama ravimeid, mis ühest otsast on mulle vajalikud, kuid teisest otsast on kõike muud kui kehasõbralikud. Oma tervise pärast püüdlen järjest enam tervislikuma ja keemiavabama elu pole.
      Seda, et spetsialistid sellisel arvamusel on, kuulen ma küll esimest korda. Puht inimlikust huvist, on Sul äkki viidet allikale jagada? Kuigi "ei soovita" pole minu jaoks piisav põhjus. Senikaua, kuni keelatud pole ja looduslike šampoonide-palsamite kasutamine minu juuste välimust märgatavalt parandab, siis miks mitte. Ära võta isiklikult. :)

      Kustuta