Gaia kibuvitsaseemneõli

Kui keegi paluks nimetada ühe toote, mis on näonaha hooldamise juures minu jaoks must-have, siis ma ütleks: "naturaalne taimeõli". Olles nooremana kasutanud ainult erinevaid puhastavaid veesid ja toonikuid, tundus esiti ka mulle mõte näoõlist eemaletõukav. Need jätavad naha ju rasvaseks ja läikivaks? Tegelikult on aga tegemist väga multifunktsionaalsete toodetega, mis on abimeheks nii näo niisutamisel, punniravil, kui ka meigi eemaldamisel. Leia ainult endale sobiv ja see teeb nahaga imesid. Ausalt! 
Kuid millist osta, sest looduslike õlide valik võtab ju otseses mõttes silme eest kirjuks? Kõige mõistlikum on lihtsalt proovida, sest inimeste nahatüübid on erinevad ja see, mis mulle sobib, ei pruugi kellegi teise jaoks kõige parem valik olla. Kuigi minu suurimaks lemmikuks on saanud kookosõli, siis aeg-ajalt, blogijale kohaselt, proovin ma ka midagi uut. Just selleks, et olla abiks inimestele, kes on dilemma ees ja otsivad täiesti ausat tagasisidet tootele. :) Olen aastate jooksul proovinud õlisid sellistelt kaubamärkidelt nagu Joik ja Moshi, kuid enamasti siiski tellinud kookosrasva Gaia Cosmetics'ist, Loodusepärl'ist ja viimati iHerb'ist. Tänase postituse staar on aga Gaia Cosmetics'i kibuvitsaseemneõli, mida kasutasin juba päris mitu kuud tagasi.


GAIA COSMETICS KIBUVITSASEEMNEÕLI | 9.90€ | LINK

Näonahk on mul kuivemapoolne, aeg-ajalt probleemne. Kui ma peaks seda ühe sõnaga iseloomustama, siis oleks selleks "kummaline". Just seetõttu, et alati kui ma mõnda uut näoõli proovima hakkan, siis esimese hooga ei sobi see mulle üldse. Nii juhtus ka loomulikult Gaia Cosmetics'i kibuvitsaseemneõliga. Nimelt peale esimesi kasutuskordi sai mu näost kuumaastik. Olin juba üsna õnnetu, sest tekst tootesildil kõlas nii ideaalselt ja ma väga tahtsin, et õli mulle meeldiks. Õnneks ka seekord ma ei andnud alla ja peale 1-2 nädalat suhete soojendamist oli näonahk vaat', et ilusam kui varem. Ja uus toode meigikotis, kibuvitsaseemneõli, rohkem probleeme ei tekitanud. Ja nii ongi, iga kord! :D    
"Kibuvitsaseemneõli peetakse üheks tõhusamaks vananemisvastaseks õliks. Külmpressitud õli aitab vähendada kortse ja teisi vananemisilminguid ning liigsest päevitamisest saadud kergemaid nahakahjustusi. Aitab ka värskendada ja ühtlustada nahatooni, vähendades punetusi ja liigset pigmentatsiooni. Sisaldades rohkelt A-vitamiini, aitab õli kiirendada naharakkude uuenemist ning suurendada kollageeni- ja elastiinitaset. Kibuvitsaseemneõli sobib ideaalselt kõikidele nahatüüpidele, eriti hästi aga kuivale, vananevale ja tundlikule."     
Peale selle, et näonahk korralikult hellitatud saab, on Gaia Cosmetics'i kibuvitsaseemneõli boonuseks ka, et see on kerge ja hästi imenduv, mistõttu sobib ideaalselt jumestuspuudri (kosmeetika) all kasutamiseks. Samuti ei jää hätta, kui on vaja meiki eemaldada. Tegelikult on taimeõlide kasutamiseks veel mitmeid võimalusi, mida ma ei proovinud. Näiteks sobib kibuvitsaseemneõli ka juustele, küüntele kui ka kehaniisutamiseks. Loe rohkem SIIT! Kuna Gaia Cosmetics'i valikus on veel teisigi õlisid, siis ma olen kindel, et igaühe jaoks on sobiv olemas. :)

Osale ka loodustoodete auhinnamängus, kus lisaks kõigele muule on võimalik võita ka Gaia Cosmetics'i granaatõunaseemneõli! :)

Kommentaare ei ole