Aubrey Organics niisutav kreem

Olles juba mitu aastat proovinud erinevaid looduslike koostisosadega šampoone ja palsameid, otsustasin vahelduseks, oma juuste turgutamiseks, pöörduda tagasi algusesse ning tellisin Gaia Cosmetics'ist oma aegumatu lemmiku - Aubrey Organics'i rohelise teega komplekti {arvustus}. Võrreldes 2013 a. jaanuariga pole suurt midagi muutunud, nimetatud tooted sobivad endiselt minu juustele suurepäraselt. Kuid enam pole mul probleemi takuste juustega, juba peale šampooniga pesemist on kiharad pehmed ja loputusvedelik, mis on teine osa komplektist, ainult boonuseks. Samuti olen ammu loobunud kunagisest vaieldamatust lemmikust - Schwarzkopf'i juustesse jäetavast palsamist. Põhjus on ilmselge - koostisosad. Loodustoodete seast midagi sarnast pole ma veel leidnud, kuigi olen samalaadseid spreisid testinud üksjagu. Ega otsest vajadust nagu pole ka ja seetõttu ongi selle funktsiooniga toote otsimine rohkem tahaplaanile jäänud.
Aga tegelikult ei tahtnud ma üldse juustest tänases postituses rääkida. Nimelt koos oma tellimusega Gaia Cosmetics'ist, leidsin pakist ka ühe testri. Kuigi ma pole kunagi olnud suurem asi proovipakikeste kasutaja ja enamasti jäävad need lihtsalt vedelema, siis Aubrey Organics Calming Skin Therapy Moisturizer jäi kohe silma.




Tegemist on niisutava ja trimmiva kreemiga tundlikule nahale, mis aitab vähendada punetust ja ärritust. Ideaalne valik, Gaia Cosmetics! :) See niisutav kreem on üks osa Calming Skin Therapy sarjast, kus on lisaks veel puhastaja, toonik, mask ja seerum. Tooted on orgaanilised ja märgistatud NSF sertifikaadiga, vegan, gluteeni- ja julmusevabad. Kõike, mille järgi nõudlust on.
Igapäevaselt kasutan ma niisutajana kookosõli, kuid kuna Aubrey Organics'i kreem tundus minu kuivale ja pirtsakale näonahale sobiv olevat, otsustasin kohe ka järgi proovida. Toode ise on kerge ja kiiresti imenduv. Kuigi sellel on sidrunilaadne ja mingi spetsiifilisem, mõrkjam lõhn, ei häirinud see mind üldse. Testrist jätkus neljaks õhtuks ja kuigi räägitakse, et loodustooteid peaks pikema aja vältel, isegi kuni 2 kuud kasutama, et tulemusi näha oleks, siis erand kinnitab reeglit. Kui tavaliselt minu nahk reageerib uutele toodetele nii, et nägu meenutab rohkem kuumaastikku, siis peale Aubreay Organics'i niisutava kreemi kasutamist oli otseses mõttes üleöö tulemusi näha. Enneolematu! Milline oleks vaatepilt veel siis, kui kasutaksin seda 2 korda päevas ja pea kuu aja vältel, nagu kodulehel soovitatud? Näonahk oli silmnähtavalt puhtam ja klaarim, ainult vanad armid veel jäänud. Mitte ühtegi punni ei tulnud nelja päevaga, samuti oli nägu niisutatud ka veel hommikul ärgates. Kas ma olen tõesti leidnud ideaalse toote, mis tõukab troonilt ka kookosõli?
Ainuke miinus on Aubrey Organics Calming Skin Therapy sarja juures selle kõrge hind. Ainuüksi 50 milliliitrit niisutavat imekreemi maksab Gaia Cosmetics'i e-poes 21,95 eurot! Komplekt, mis koosneb kolmest rahustavast, tundlikule nahale mõeldud tootest - soodushinnaga 46,76€. Vanainimestele kohaselt arvutan summa veel Eesti kroonidesse ka ja mõtlen, kas ma oleks varem 50ml kreemi eest 340.- maksnud? Ei. Sellise hinnaga tootel pole teist varianti, pakendis peabki ainult parim kraam olema. Ihnuskoi ma ei ole ja kulutada oskan küll ja veel, kuid ma alati siiski mõtlen läbi, mida ostan.. ja ilukaubad lihtsalt pole minu jaoks asjad, mille eest tahaksin suuri summasid välja käia. Enamasti ma valin tooteid, mille hind jääb kuni 10€/tk. Ühtlasi tuletas see postitus mulle ka meelde, mis on selle blogi peamine eesmärk - leida loodustoodete seast keha- ja rahakotisõbralikke alternatiive oma endistele ilulemmikutele. :)

Koostisosad: Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Hamamelis Virginiana (nõiapuu) Water*, Cetyl Alcohol, Glycine Soja (sojauba) Oil‡, Glycerin*, Caprylic/Capric Triglyceride, Tapioca Starch*, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Citrus Limon (sidrun) Peel Oil*, Glyceryl Caprylate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Stearic Acid, Linoleic Acid, Citrus Grandis (greip) Extract, Sodium Cocoyl Glutamate, Aqua, Calendula Officinalis (saialill) Flower Extract‡, Ascorbic Acid, Hippophae Rhamnoides (astelpaju) Fruit Oil, Opuntia Ficus-Indica (viigikaktus) Stem Extract, Aster Tripolium (randaster) Extract, Tocopherol, Alcohol, Equisetum Hyemale (raudosi) Extract, Tussilago Farfara (paiseleht) Leaf Extract, Linolenic Acid, Anthemis Nobilis (Rooma kummel) Flower Extract, Tilia Cordata (harilik pärn) Flower Extract, Echinacea Purpurea (päevakübar) Extract 

* Orgaaniline
‡ Testitud mitte-GMO

4 kommentaari

  1. Ma soovitan osta Aubrey Organicsi ja üldse looduskosmeetika tooteid iherb'ist :) Seal ei ole küll absoluutselt kõiki samasuguseid tooteid nagu võibolla on Gaias, kuid seal on päris palju alternatiivseid tooteid ja muidugi on seal ka hinnad väga rahakotisõbralikud võrreldes Eesti hindadega :) Nt. see sama Aubrey niisutav seerum maksab seal ca 16€.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh soovituse eest! :) Kusjuures iHerb ongi nr. 1 e-pood, kust ma endale loodustooteid ostan, kuid polnud veel sealseid hindasid uurinud. Samas kuna postikulu Eestisse jääb üldiselt 3-13 euro vahemikku, siis erilist vahet kahjuks ei tuleks.

      Kustuta
  2. Tundub, et ka Sina oled koostisainetes näpuga järje ajaja :)
    Ma ka ja olgem ausad, päris keeruline on leida mineraalõlide, parabeenide jne. muu jama vaba asja.
    Uurin järgi Su juuksehooldustooted, ehk sobivad mullegi.

    Päikest,
    Terje / http://todaysfavorites.com

    VastaKustuta
  3. If you like online shopping with the best quality and service at its cheapest price, visit https://www.justfor5pounds.com

    VastaKustuta