Nurme tahke šampoon

Mõnda aega tagasi lugesin Alma Natura blogist tahke šampooni arvustust, kuhu Kairi oli jätnud kommentaari, et ta pikka aega on oodanud, et keegi neist kirjutaks. Hakkasin mõtlema, et sellest on juba omajagu aega möödas, kui ma Anu Käsitööseepide (uue nimega Tenderly) seast samalaadse toote välja valisin ja nagu välja tuleb, olen ma unustanud sellest siin rääkida. Kuna mul ühtegi negatiivset emotsiooni seoses tahke šampooniga ei meenunud, otsustasin mälu värskendamiseks ja arvustuse kirjutamiseks Anult uue seebi tellida. Juhtus aga nii, et sellist asja tal hetkel enam polegi. Mis seal ikka, valisin Nurme Seebi kolme tahke šampooni seast välja jojobaõliga variandi, mis on mõeldud heledatele juustele.


TAHKE ŠAMPOON JOJOBAÕLIGA | 5.90€ | LINK 
"Tahke šampoon jojobaõliga sobib hästi heledatele juustele. Jojobaõli kaitseb ja elustab hapraid ja värvitud/kahjustatud juukseid juurtest otsteni ja muudab need jõulisemaks ja läikivamaks." - nurmeseep.ee
Nagu Anu tahkel šampoonilgi, pole ka Nurme Seebi omal erilist lõhna - õhkõrn segu kõige tavalisemast seebist ja mingisugusest tsitruselisest.
Nii palju, kui ma olen lugenud tagasisidesid looduslikele tahketele šampoonidele, siis väga palju kirjutatakse, kuidas neid kasutades jäävad juuksed takused ja seetõttu saavad sellised seebid pidevalt hävitavat kriitikat. Olles ise juba üle kahe aasta ostnud keemiavabu juuksehooldustooteid, saan öelda, et ka peale tahke šampooniga pesemist on mu kiharad endiselt pehmed. Kusjuures, on keegi varem mõelnud, et probleem ilmselt polegi looduslikus tootes, nagu enamasti arvatakse? Nimelt jätavad tavalised poe- ja salongišampoonid juustele ohtlike kemikaalide kihi, mis loob illusiooni ilusatest ja tervetest juustest. Ka mina ehmatasin ära ning olin pettunud, kui esimest korda pead loodustoodetega pesin, mille tagajärjel reaalsus koos kuivade ja karedate kiharatega kohale jõudis.
Kuigi peale Nurme Seebi tahke šampooni kasutamist on minul juuksed niigi ilusad ja pehmed, hooldan otsi lisaks ka veel palsamiga. Samas nii väga, kui ma ka ei tahaks, et seep mulle 100% meeldiks, siis kahjuks on sellel üks suur miinus. Nimelt peab peale tahke šampooni kasutamist juukseid ülikorralikult ja isegi mitu korda loputama. Vastasel juhul jäävad need rasvased ja rasked, jättes mulje, et pead pole üldse pestud. Kindlasti aga kasutan seebi lõpuni ja seejärel saan juba teada anda, kuidas see mu juustele mõjunud on. Olgem ausad, Nurme Seebi tahke šampoon sisaldab nii palju häid õlisid, et lausa patt oleks nuriseda. :) 

Koostisosad: Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Aqua, Ricinus Communis Seed (Castor) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Almond) Oil, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Citric Acid, Sodium Borate (Borax), Citral*. *Occurs naturally in essential oils.

Ettevaatust! Kuigi tsitraal (citral) esineb looduses tsitruseliste viljades ja paljudes taimedest saadud eeterlikes õlides, võib see esile kutsuda allergilise reaktsiooni!  


PS! Tuletan meelde, et endiselt on käimas auhinnamäng, kus on võimalik võita ka Nurme Seebi tooteid - makadaamiaõli ja huulepalsam mündiga. Lisaks on veel kingitusi Gaia Cosmetics'ilt, Montagne Jeunesse'lt ja Sierra Bees'ilt. Võta osa SIIN! :)

6 kommentaari

  1. Endalgi see tahke šampoon aga jah, tõesti jubedalt kahju et jääb raskeks selle maha loputamine :( kusagil olen lugenud, et soovitatakse sidruniveega loputada, et siis ei pidavat rasune jääma.. pole küll proovinud, kuid mis sa arvad?
    Samuti tahtsin ka küsida sult soovitust, et kas sinu arvates on NUDE šampoonid ja palsamid head just koostisosade puhul? Ja mis teisi puhtaid šampoone sa soovitaks? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kahjuks pole ma ka ise sellist varianti proovinud, aga kuna minuteada sidrun muudab juuksed kuivaks, siis ma igaks juhuks ei katsetaks ka.

      Vaatasin ühe NUDE šampooni koostisosad üle ja esimene asi, mis silma jäi, on parfum (fragrance). Kahjuks pole täpsemalt märgitud, millise lõhnaainega tegemist on. Kuna parfüüm on samuti üks ohtlikumaid koostisosi, siis mina seda sisaldavaid tooteid üldiselt ei osta. Samuti märkasin puhastavaid ja vahtu tekitavaid aineid, mida peetakse küll leebemaks ja kehasõbralikumaks, kuid guugeldades selgus, et tegelikult pole ühtegi uuringut tehtud, mis tõestaks, et need ohutud oleksid. Mind igatahes jätavad NUDE tooted skeptiliseks.

      Siiani pole ma veel paremaid juuksehooldustooteid kasutanud kui Acure Organics'i šampoonid ja palsamid. :) Samuti kiidan Aubrey Organics'it, vaja vaid endale sobiv komplekt leida.

      Kustuta
    2. Olgu, ma juba mõtlesin et ehk järgmiseks korraks ostaks NUDE aga tänu sinu põhjalikumale uurimisele siis tean, et pole siiski see nii hea kui algselt tundus. Suur-suur aitäh!!

      Kustuta
    3. Kui Sa eelistad ikkagi tooteid, mis kindlapeale looduslikud ja ohutute koostisosadega on, siis seda brändi ma tõesti ei soovitaks. Mul on hea meel, et sain abiks olla! :)

      Kustuta
  2. Tore, et sulle sobib! Mulle tundus teoorias kõik samuti ilus, aga tegelikult oli tulemus ikka jube. Kuigi ma usun, et oleksin pidanud vist tõesti veel põhjalikumalt loputama. Liiga palju jamamist siiski, lähiajal uuesti proovida ei taha. :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on tõesti üks suur miinus, et seebi kujul šampooni juustest välja pesemisega on tükk tegemist. Kuna mul on pikad ja üsna paksud juuksed ka, siis pidevalt saab mõni koht vähem tähelepanu. Aga kui siiski õnnestub kõik seep kiharatest välja loputada, siis tulemus on täpselt sama hea, kui vedelate šampoonidegagi. :)

      Kustuta