Eurovisioon 2015

Nonii, täna õhtul saavad kõik Eurovisioonihuvilised ennast jällegi kolmeks ja pooleks tunniks teleka ette naelutada. Ma pole küll kes teab, mis suur fänn, kuid mulle meeldib toimuvaga kursis olla. Eriti, kui ma tean, et vähemalt järgmisel nädalal on Eurovisioon kuum jututeema.
Loomulikult hoian ma enim pöialt Elinale ja Stigile ning siiralt loodan, et neid saadab edu. :) Kuid mul on ääretult hea meel, et finaali pääses ka Läti, sest nende lugu on täiesti my cup of tea. Love Injected, mida esitab Aminata, on lõpuks ometi midagi täiesti teistsugust kui tüüpiline euro-popmuusika või ballaad. Asi pole loomulikult ainult selles, et Läti teistest erineb, vaid ma olengi natuke "kiiksuga" ja armastan rohkem diipimat kraami - techno, dub, dnb.. Teadjamad nimetavad seda narkomuusikaks. Samuti olen ma ööklubidele alati eelistanud underground'imaid kohti ehk tavainimese mõistes "kahtlaseid nurgataguseid". :D Narkootikumid siiski minu rida pole ja seoses alkoholi tarvitamisega nimetan ennast kolmveerandkarsklaseks. Seega ei tasu alati ühte patta panna inimesi, kes oma eelistustega erinevad massist. Mina igatahes olen rahul, et tavalise klubitibi välimuse taga peitub siiski täiesti omamoodi maitse. :)


Kui tähelepanu endalt nüüd jälle tagasi Läti loo juurde suunata, siis mulle väga meeldib ka Love Injected'i video. See on müstiline, sensuaalne, deep.. Jällegi midagi sellist, millest mina vaimustusse satun. Rääkimata mõnuvärinatest, mis üle mu keha refrääni ajal jooksevad.. 12 punkti!

Favoriitidest meeldib mulle Rootsi, Måns Zelmerlöw looga Heroes. Live's naelutasid just visuaalsed efektid mind vaatama. Samuti oli mul hea meel, kui Gruusia poolfinaalist edasi sai, sest Warrior, mida esitab Nina Sublatti, on minumeelest mõnusalt jõuline ja tugeva sõnumiga.


Mida teie tänavusest Eurovisioonist arvate ja kellele pöialt hoiate? :)

Kommentaare ei ole