Mis on ökoblogija meigikotis?

Kunagi, ausalt öeldes isegi päris ammu juba, palus keegi lugejatest, et ma oma meigikoti sisust postituse teeks. Tegelikult pole see üldse põnev, sest mul pole palju kosmeetikat. Kodus olles ma ennas ei meigi ja kuna ma enamuse ajast just seal olengi, siis kulub kõike vähe. Nii ongi, et mõni toode on mul juba iidamast-aadamast. Samuti ei armasta ma oma näole määrida kõike, mis ilumaailmas vähegi olemas on, seega puuduvad minu meigikotist näiteks primer'id jne. Tänane postitus keskendub toodetele, millega ma endale jumestust teen. Näohooldusest kirjutan ma mõni teine kord eraldi. :)


1. Gaia Cosmetics kibuvitsaseemneõli | Link
2. Benecos pliiatsiteritaja | Link
3. Mad Minerals silmalainer "Pandora" | Link
4. Urban Decay 24/7 silmapliiats "Zero" | Link 
5. Benecos silmapliiats "White" | Link
6. Art Deco silmalainer "01" | Link
7. E.L.F. Mineral huulepulk "Runway Pink" & "Cool Coral" | Link
8. Mad Minerals põsepuna "Rosey" | Link
9. Benecos lauvärv "Mokka" 
10. Lily Lolo silmaprimer | Link
11. Gaia Cosmetics jumestuspuuder "Sand" | Link
12. Model in a Bottle meigikinnitussprei | Link
13. Almay lauvärvitrio
14. Benecos huulepulk "Peach" | Link
Kanebo Sensai 38°C ripsmetušš | Link | Arvustus
Sierra Bees huulepalsam | Link | Arvustus

Nagu näete, on ka minu meigikotis endiselt veel päris mitu sellist nime, mis loodustoodete alla ei käi - Urban Decay, Art Deco, Almay, Model in a Bottle ja Kanebo. Kahele viimasele plaanin esialgu kindlaks jääda, kuna "rohelise" kosmeetika seast pole ma neile veel samaväärset vastast leidnud. Taimeõlisid kasutan ma ennem jumestamist, kuna puudrid ei sobi minu kuivemapoolsemale nahale, kuid peale lisaniisutust jääb tulemus väga ilus. Lily Lolo primer on oma ülesande täitmiseks üpris kehv, kuid teeb head tööd highlighter'ina silmade all. Tegelikult on enamus toodeteid, peale Gaia Cosmetics'i jumestuspuudri ja kibuvitsaseemneõli, päris ammu ostetud ja olen nende asemel juba midagi uut välja valinud, kuid ma eelistan kõigepealt siiski vana kosmeetika ära kasutada. :)

2 kommentaari

  1. mis sa arvad everyday mineralsi jumestuspuudrist? kas on ka ohutu nahale?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Everyday Minerals'i jumestuspuuder on täiesti ohutu. :)

      Kustuta