Ripsmetušš Kanebo Sensai 38°C*

* Toode ei ole looduslik!

Kuigi ilmselt on jäänud mulje, et ma olen läbi ja lõhki ökohull ning sellised tooted, kus enamus (kõik) koostisosad pole looduslikud, on täiesti vastuvõetamatud, siis üllatus-üllatus.. ka minu meigikotist võib leida kosmeetikat, mis kannab tuntud brändi nime ja on ostetud "normaalse" inimese kombel mõne kaubanduskeskuse ilusosakonnast. :) Nagu postituse pealkirigi vihjab, käib jutt Kanebo Sensai 38°C ripsmetušist. Ja nii uskumatu, kui see ka ei tunduks, on tegemist minu vaieldamatu lemmikuga selles kategoorias!

Kui tavaliselt ma jätan arvustuste kirjutamisel koostisosad viimaseks "maiuspalaks", siis seekord saavad need esimesena tähelepanu. Kuna karbi olen ma ammu juba ära visanud, siis võtsin appi Google ja ainukeseks abimeheks osutus Makeupalley, mis iseenesest on päris asjalik koht.
Kuigi ma olin ennast ette valmistanud, et kõik selles tootes olevad pahad koostisosad võtavad silme eest kirjuks, siis tegelikult pole tulemus EWG Skindeep andmebaasi andmetel üldsegi nii hull, kui ma ette kujutasin. Püüan ka kirjutada märksõnad, millega tegu või siis eesti keelse vaste, et huvi korral saaksite guugeldada.

Koostisosad: Water (vesi), Ammonium Acrylates Copolymer (polümeerkile moodustav aine), Beeswax/Cera Alba (mesilasvaha), Stearic Acid (steariinhape, emulgaator), Cetearyl Alcohol (tsetearüülalkohol, emulgaator), Dipropylene Alcohol, Polyvinyl Alcohol (polüvinüülalkohol), Nylon-6 (nailon, kapron, sünteetiline kiudaine), Aminomethyl Propanol (aminometüülpropanool, pH 5 regulaator), Alcohol (etanool), Magnesium Aluminium Silicate (magneesium-alumiinium silikaat, paksendaja), Disodium EDTA (dinaatriumsool), Barium Sulfate (baariumsulfaat), Silica (ränikivi), Glycine Soja (sojaoa õli), Lauroyl Lysine (laurolüül lüsiin, vett tõrjuv aminohappe ester), Hydrolyzed Silk (hüdrolüüsitud siid, siidiproteiin), Swertia Japonica Extract (püsiksannika ekstrakt), Daucus Carota Sativa Root Extract (porgandijuure ekstrakt), Tocopherol (E-vitamiin), Phenoxyetanol (fenoksüetanool, säilitusaine), Sodium Dehydroacetate (naatriumdehüdroatsetaat, säilitusaine), Methylparaben (metüülparabeen, säilitusaine), Ethylparaben (etüülparabeen, säilitusaine), Butylparaben (butüülparabeen, säilitusaine). Võib sisaldada: Iron Oxides/CI 77491 (raudoksiid, pruun pigment), Iron Oxides/CI 77492 (raudoksiid, pruun pigment), Iron Oxides/CI 77499 (raudoksiid, mustjaspruun pigment), Mica/CI 77019 (vilgukivi), Synthetic Fluorphlogopite (pigment), Titanium Dioxide/CI 77891 (titaandioksiid, valge pigment)


Tegemist on kõige tavalisema Kanebo Sensai 38°C ripsmetušiga, mitte Separating & Lengthening või Volumising variandiga. Kuna väikesest, 6ml tootest on mul jätkunud päris kauaks, siis ma hinda enam ei mäleta, kuid jääb ilmselt ~20€ kanti.
Alguses nõuab kindlasti harjumist tuši väike harjake, mis paljude jaoks ebamugav on ning paneb edaspidisest kasutamisest loobuma. Kanebo ripsmetušš on minu meigikotis olnud juba 4-5 aastat, selle ajaga on tulnud oskused ja harjumus. Suurema harjaga ripsmete kallal majandamine on jäänud võõraks, kuid päris mission impossible loomulikult pole. :)
Teiseks erinevuseks on antud tuši eemaldamine. Nagu ma foorumitest tihtipeale olen lugenud, siis paljude jaoks on see sooja veega "jändamine" jube ning vaevaline. Sellistel hetkedel tahaks ma teha suuri silmi ja küsida: "Kuidas see võimalik on?" :D Minu jaoks vähemalt, on pessu minnes ja samal ajal ka ripsmetuši maha võtmine kõige mugavam variant ever!  Ma jumaldan seda, et ma ei pea ostma eraldi meigieemaldusvahendit! Kanebo ripsmetušš tuleb maha ilusasti, tervete "torukeste" või tükkidena ja võid kindel olla, et pärast ei vaata peeglist vastu pandasilmad. :) Et paljudel on hirm niimoodi "ripsmeid kakkuda", siis soovitan ennem neid sõrmede vahel sooja veega leotada. Natuke, et tušš pehmeks läheks. Mitte ükski ripsmekarv ei tule ära! 
Tundub tüütu? Tegelikult ei ole - väga mugav, kiire ja puhas viis, kuidas ripsmetušist vabaneda. :) Kanebo Sensai 38°C on toode, millega ma olen käinud ujumas, kõndinud vihmas, poetanud pisaraid, ärganud.. ja see on olnud ainuke osa meigist, mis pole alla andnud. Seetõttu pole ma ka otsinud alternatiivi looduskosmeetika seast, sest ilmselt ma ei leiaks seda.  

3 kommentaari

  1. Kahe käega selle poolt, et meiki eemaldada pesemisega! Isegi kui ma võtan meigi maha eemaldiga, tuleb see pärast niikuinii maha pesta - vähemalt kunagi sai nii tehtud :)

    VastaKustuta
  2. Parim, parim, parim ripsmetušš :)
    Ma ei saa samuti aru kuidas inimesed seda maha ei saa või ei viitsi jännata maha võtmisega. Kõige loomulikum tegevus ongi meigi mahavõtmine sooja vee ja spetsiaalse pesugeeliga. Ainukene miinus mida ma samuti aastatepikkuse kasutamise juures olen märganud, et probleem on siis, kui sooja vett kraanist ei tule :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Saan ainult nõustuda sinuga. :D

      Kustuta