Looduslik ilu

2 nädalat on nii märkamatult möödunud ilma, et ma oleksin siia midagi kirjutanud. Samas tuleb tõdeda, et blogimine ei ole minu jaoks prioriteet nr. 1 ja ma pole ennast kordagi veel pühendunud ning tulihingeliseks (ilu)blogijaks tituleerinud. See aga ei tähenda, et mulle ei meeldi, mida ma teen või et mul lihtsalt pole millestki kirjutada. Pildid uutest toodetest ootavad "hunnikus" ja blogimine on minu jaoks parim viis oma mõtete väljendamiseks, just iluvaldkonnas. Ilmselgelt ma ei hakka sõbrannadele detailselt igast uuest ostust rääkima. Kõikide Eesti inimestega aga oma kogemusi jagades jääb vähemalt lootus, et kellegil on ka reaalselt kasu minu ülevaadetest. :) Põhjus, miks blogis aeg-ajalt elumärgid puuduvad - ajanappus. Sellega olen ma tegelikult hädas 2013. aasta algusest saadik - suuremahulised tööd, millele lisaks vajab ka kodu korras hoidmist ning eraelu elamist. Ja ilmselt on meil kõigil selliseid päevi, kui lihtsalt ei tahagi üldse midagi teha.


Kuigi enamasti keskendun ma toodetele, mida proovin-kasutan ning endast räägin võimalikult vähe, siis tänase postituse pühendan oma mõtetele, mis eile hilisõhtul minu pea vallutasid. Blogi kirjutamist alustasin mõned kuud peale seda, kui olin otsustanud hakata kasutama ohutumate koostisosadega meigi- ja kehahooldustooteid. Minu suund pole aga tutvustada kõike ökomaailmas olevat head ning paremat, vaid jagada oma teekonda - üleminekut tavakosmeetikast võimalikult looduslähedastele, ohututele toodetele. Eesmärk on leida sama hea või paremgi alternatiiv kõikidele varem kasutuses olnud iluvahenditele. Alustasin ma täiesti nullist, teadmata midagi kahjulike koostisainete või parimate loodusbrändide kohta. Koos blogiga kasvavad tasapisi ka teadmised, senikaua, kuni olen leidnud need kõige-kõigemad ilulemmikud, mida julgeksin tõsimeeli soovitada. :)
Aga mis ajendas mind pöörduma "ökousku"? Uudishimu, soov erineda või olla "maailmaparandaja"? Ei. I have to make a confession - ma kardan vananeda. Ma küll pole sedasorti inimene, kes häbeneks öelda oma vanust, kuna see on minu jaoks kõigest number ega näita meie füüsilist ega vaimset tervist. Ka happily ever after koos oma kaaslasega on ilmselt iga naise unistus. Tunnen hirmu hoopiski selle ees, et üks hetk on käes aeg kui sile, kortsudeta nahk pole enam elementaarne ning hea välimuse eest tuleb tõsiselt võidelda. Aeg, kui hing on veel noor, kuid keha enam ei jaksa. Mulle on jäänud mulje, et (noored) inimesed teevad kõik selleks, et kiiresti vananeda - suitsetamine; alkohol; tabletid (ravimid), mis on abimeheks absoluutselt iga terviseprobleemi puhul või kasvõi suures koguses (kahjulikku) kosmeetikat-kehahooldustooteid nahal.. Loodetavasti ei suhtu keegi minu arvamusse liiga isiklikult. Ma ei dikteeri, kuidas elama peaks. Ilumaailmas pole õiget ega valet, on vaid meie valikud. Mina olen otsustanud kasutada võimalikult vähe keemiat oma kehal, sest ilmselt kõik naised on lugenud, et palju kahjulikku kosmeetikat (jne) soodustab enneaegset vananemist. Elan siiras lootuses, et 10-20 aasta pärast on minu nahk/keha tänulik ning premeerib mind nooruslikuma välimusega. :)

Image source: einarklaas.wordpress.com
Image source: DesktopNexus.com
Viimasel ajal on minu kaaslaseks saanud ka mõte "Less is more!". On ju nii, et meie Eestimaine puhas loodus on võrratum kui näiteks Central Park New York'is? Kogu selle miljonivaate taga, mis on küll hingemattev, puudub loomulikkus. Tegelikkuses on meie naturaalsed metsad, rabad, põllud.. aga palju rohkem väärt. Nii on ka ilumaailmas, see on vähemalt minu arvamus. Seetõttu püüangi kasutada (ja kokku osta) võimalikult vähe ja tõesti ainult vajalikke tooteid. Kusjuures mõned päevad tagasi olin juba peaaegu unustanud oma põhimõtted, ning valmistusin paaris netipoes ostukorvi täitma erinevate näohooldustoodetega. Nii palju huvitavaid iluvahendeid, mis emotsioonide ajendil tundusid kõik vajalikud. Õnneks ma mõtlesin ennem ostu tegemist teist korda ka - mul on kõik oluline juba olemas. Vesi, käsitööseep ja -kreem, õli ning kodune näokoorija. Ongi kõik. Kuid oma lihtsatest protseduuridest ja paarist must-have tootest kirjutan siis, kui selleks õige aeg on. :)

1 kommentaar

  1. Nii mõnus postitus - tore mõtisklus, mis avab natuke sind ennast ja tõi mulle kui lugejale lähemale. Ma olen ise samuti blogi pidades saanud selgeks, et tegelikkuses vajame väga vähe tooteid. Pean eriti silmas dekoratiivkosmeetikat. Aga loodustooteid olen 7 aastat jutti tarvitanud ja kosmeetik üks päev just kiitis, et pidev naha eest hoolitsemine on minu probleemse näonaha muutnud täiesti normaalseks ja kauniks nahaks. Heade sertifikaatidega loodustooted on suurepärased.

    VastaKustuta