Looduse Pärl

Viimati kirjutasin Eestimaisest ettevõttest Looduse Pärl jaanuaris, kui postitasin väikese tagasiside jõulukingituseks saadud kreemi ja kehakoorija kohta. Viimasest ma küll põhjalikumalt ei rääkinud, kuna polnud seda siis veel proovinud, kuid täna (lõpuks) panen kirja oma arvamuse. :) Kes pole veel lugenud postitust kakaovõi ja porgandiõliga toitvast kreemist ning greibi kehakoorijast, saab ennast kurssi viia SIIT!  
Looduse Pärl tegutseb aastast 2010 ja nagu ma ka juba mainisin, on tegemist Eesti firmaga. Kõik nende tooted on käsitööna valminud ja 100% looduslikud.
Põhjus, miks ma täna jällegi ühe postituse sellele ettevõttele pühendan, on mõnda aega tagasi facebook'is Looduse Pärli naistepäeva mängus võidetud SPA komplekt, millesse kuulusid suhkru kehakoorija "Mandariin", kooriv ja toitev šokolaadi näomask ning maasika huulepalsam. Suur AITÄH veelkord, kuna ma tõesti väga soovisin seda komplekti. :) Elevus on tingitud sellest, et alates esimesest hetkest on Looduse Pärli tooted mulle tohutult meeldinud ja ma pole pidanud neis veel kordagi pettuma. Loomulikult ka "100% looduslik" on täiesti my cup of tea.


Alustan kõigepealt jõuludeks saadud suhkru kehakoorjast "Roosa Greip", mis nüüdseks on peaaegu otsakorral. Lõhn on sellel magushapu, kuid õrn ja meeldiv ning mis põhiline - võrratult naturaalne, nagu see on siiani kõikidel proovitud Looduse Pärli toodetel olnud. :) Pakendile on koostisosade hulka märgitud ka seebihelbed, seega on koorijat mugav kehale kanda, kuna see vahutab õrnalt ning pole kare-kraapiv. Peale kasutamist on nahk tõeliselt mõnus, pehme ja siidine, nagu ka kodulehel lubatud on. Kuna ma olen selle tootega nii rahul, siis mul on siiralt hea meel võidetud mandariiniga suhkru kehakoorija üle, kuigi ma pole seda veel proovinud. Küll on viimasel aga täiesti äratuntav apelsini (mandariini) suure-suurepärane aroom. Ja jällegi, kui naturaalne!


Kohe esimesel õhtul, kui olin oma kingituse kätte saanud, proovisin ära maasika huulepalsami. Koostiselt on see tihke ja tugev, kuid lihtne huultele kanda. Maasikat ma isiklikult ei tuvasta (kui, siis natuke võibolla metsmaasikat), kuid siiski on lõhn mõnusalt magus ja meeldiv. :) Meenutab mulle hetkel kasutuses olevat Joik'i greibi-mandariini kehakreemi, nii värvi kui ka oma aroomi poolest. Kes teab, milline on sheavõi lõhn, ilmselt märkab huulepalsamit kasutades õhkõrnalt ka seda. 
Kuigi alles ma kiitsin taevani Nurme Seebi valikus olevat huulepalsamit "Reedu Musi" (mille review'i saab lugeda SIIT), siis peale esimest maasika palsami kasutamiskorda, pole ma enam suutnud sellest loobuda. "Reedu Musi" on siiani minumeelest suurepärane toode ja kasutan ka seda endiselt, kuid auhinnaks saadud Looduse Pärli huulepalsam teeb uskumatult head tööd minu meeletult külmatundlike ja katkiste huultega ning on võitnud minu südame. :) Tõsiselt hea leid ja hind pole ka midagi ülejõu käivat!
Koostisosad: sheavõi, avokaadoõli, mesilasvaha, kakaovõi, maitseõli maasikas, vitamiin E.


Kolmandaks sain endale luksusliku, kooriva ja toitva šokolaadi näomaski. Sobib see väsinud ja stressis nahale. Koostisosades olev Rhassoul savi puhastab poore, piimas ja kakaopulbris sisalduvad rikkalikud vitamiinid ja antioksüdandid kosutavad ja toidavad nahka ning kaerahelbed toimivad hella koorijana. Kuna mul jätkubki eelnevalt kasutuses olnud Joik'i elustavat ja trimmivat šokolaadi näomaski ainult veel üheks korraks, siis peagi võib oodata tagasisidet Looduse Pärli tootele.

Kommentaare ei ole