Joik

Täna läheb kirja postitus Joik'ist ja viimasest tellimusest nende e-poest. Kuna minu kodus on a l a t i mõni selle firma toode ja ma pole siiani ühtegi postitust konkreetselt nendele pühendanud, siis nüüd on see hetk käes. :) Joik kui bränd ilmselt ei vaja põhjalikumat tutvustamist - tegemist on Eestimaise (!) ettevõttega, mis valmistab loodustooteid ja -kosmeetikat alates vapustavatest lõhnaküünaldest kuni erinevate ahvatlevate kehahooldusproduktideni välja. Minu kogemused näitavad, et keskmine eestlane, kes tunneb huvi naturaalsemate kreemide-õlide jne vastu, nimetab ja kiidab enamasti esimesena just Joik'i. :)

Minu viimane tellimus sisaldas endas greibi-mandariini kehakreemi vitamiinirohke porgandiõliga ja tselluliiti siluvat kehaõli.


Esiteks siis kehaõlist, mis oli auhinnaks jaanuarikuus toimunud giveaway võitjale - Katile. :) Selle eest, et ta oli olnud minu blogi sünnist saadik aktiivne ja silmapaistev lugeja, sai ta endale ise välja valida pisikese kingituse, milleks osutuski seesama Joik'i kehaõli. Kati oli nii tore ja kirjutas mulle ka esialgse tagasiside, aitäh veelkord! :)
"Esimese kasutusega ehmatas mind pisut lõhn. Nimelt lisaks mõnusale sidrunilõhnale, oli tunda ka "mõnusat" vetikalõhna. Õnneks peale 2-3 kasutuskorda harjus lõhnaga ja hetkel see enam ei häiri ega pole ka ausalt öeldes tundagi. Õli on iseenesest mõnus. Õli nagu õli ikka - peab parajalt aega varuma, et ennast mõnusalt sisse õlitada ja siis riidesse panna. Kui on kiire, siis ei tasu kohe õlitama hakata, kui tahad, et riided hästi seljas istuks :) See on toote juures hetkel ainus miinus. Olen kasutanud nüüdseks üle poole pudeli ära ja 2 korda päevas. Muutusi pole veel näha, aga nahk on pehme ja niisutatud :) Kuigi ma alguses kirjutasin, et ehmatas vetikalõhn, siis nagu öeldud, enam see ei häiri, kehal on mõnus sidruni lõhn ja lisaks on pehme nahk. Kas see tselluliiti ka silub tõesti, seda ei oska veel öelda, sest tuleks teha üks korralik kuur ja kasutada ka edaspidi. Ehk on tulemusi tulevikus näha, aga selleks ei piisa muidugi vaid õlist ;)"
Teiseks review minupoolt greibi-mandariini kehakreemile. Kõigepealt on sellel ootamatult intensiivne ja magus lõhn. Vabalt võib võrrelda The Body Shop'i toodetega. Ei, see pole mitte halb, mulle väga meeldib! Ootamatu seetõttu, et olen eelnevalt kasutanud nii Joik'i kehakreemi kookospiimaga, rohelise õuna ja rahustava aaloega, kui ka kitsepiima ja sheavõiga. Kui nimetatutest esimene on natukene tugevama lõhnaga, kuid mitte liiga, siis kaks viimast on väga mõnusad mahedad. Kuigi mulle näiteks ülimagusad parfüümid absoluutselt peale ei lähe, siis kehahoolduses ma armastan häid aroome! Hetkel on mul kodus suur lemmik - kitsepiima ja sheavõiga luksuslik kreem, mida olen juba päris mitu korda endale ikka uuesti ja uuesti tellinud. Kirjutasin sellest paari sõnaga ka ühes detsembrikuu postituses, mida saab lugeda SIIT! Lisaks on nüüd ka konkureerimas uus greibi-mandariini kehakreem vitamiinirohke porgandiõliga. Boonuseks heale lõhnale, niisutab see minumeelest ka rohkem, kui teised ennem mainitud ja proovitud.

Hetkel kuuluvad veel minu iluvidinate koosseisu õrn silmameigi eemaldaja (4.20€) ning elustav ja trimmiv šokolaadi näomask (4.50€). Kummagi kohta pole midagi halba öelda, teevad seda, mis lubatud. :) Kui nüüd hetkeks jäin uurima Joik'i e-poes olevaid tooteid, siis meenus nii mõnigi neist, mida ma proovinud olen või korduvalt kasutanud.

Soovitada julgeksin neist enamusi. Pikaaegsed lemmikud olid sügavpuhastav näoõli ning toniseeriv näovesi astelpajuõli ja aaloega. Viimasest loobusin seetõttu, et see jättis näonaha peale puhastamist kollakaks ja määris, päris tihti oli mõnel heledal riietusesemel kuskil oranž plekk, mis vaevaliselt pesus välja tuli. Samas on näovesi ka mu hea sõbranna lemmik ja temal määrimisega probleemi pole olnud. Minesatea siis. :)


Rohelise õuna kehakreem rahustava aaloega lõhnas küll mahedalt õunaselt, kuid minu nahale ei sobinud. Ka Joik'i kerge silmaümbruskreem mangovõi ja argaaniaõliga oli muidu iseenesest mõnus toode, kuid mõne aja pärast muutus vesiseks ja vedelaks. Ei lasknud ennast sellest küll häirida, aga kreemi uuesti siiski ei ostnud. Hiljem selgus, et ka ilublogi Genefic lugejatel oli sama mure. Tänu Pille-Riin'u tegutsemisele, sai olukord selguse (mille kohta täpsemalt saab uurida SIIT) ning lahenduse - märtsi kuu jooksul saab osta silmaümbruskreemi Joik'i vabrikupoest ja e-poest 20% soodustusega, kasutades bloginimelist märksõna GENEFIC. :) Ehk peaks isegi sellele uue võimaluse andma?  

7 kommentaari

  1. Minu suur lemmik on ka kitsepiima ja sheavõiga ihupiim :) Üldiselt enamus Joiki tooted tõesti head ja rahakotisõbralikud.
    Aga tegelikult tahtsin öelda, et mul ka ühe näoveega oli probleem, määris oražikalt. Samas olin eelnevalt mitmel korral Joiki näovett ostnud ja seda probleemi polnud. Võtsin Joiki vabrikuga ühendust, rääkisin murest ja sain uue näovee :) Tuligi välja, et mingi partiiga oli miski jama.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga hea, et sa oma kogemusest kirjutasid! :) Kas tegemist oli selle sama toniseeriva näoveega astelpajuõli ja aaloega? Siiani on Joik'i näohooldustooted minu jaoks olnud ühed parimatest, mida kasutanud olen ja olin jubedalt pettunud, kui näovesi osutus lausa häirivalt määrivaks. Samas ei tulnud ma selle pealegi, et see võiks partii viga olla.

      Kustuta
    2. Jah, sama Joik näovesi :) Kui õigesti mäletan, siis oli teema selle astelpajuõliga, et nad proovisid teise tootja oma, aga see tegigi "määrivaks" näovee. Igatahes see uus näovesi, mis nad saatsid, ei määri :)

      Kustuta
  2. Su blogi on nagu Geneficu blogi koopia. On see taotluslik või juhus :D?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Värviliste ringide tõttu piltide peal? Ma olen kujundustöid, sealhulgas reklaame, teinud 4-5 aastat ja selliseid elemente juba ammu kasutanud. Mulle meeldib nii. :) Minumeelest on need ka ainukesed asjad, mis natukene võibolla Genefic'u blogi meenutada võiksid. Või on Pille-Riin ära patendeerinud näiteks roosa värvi ja ma ei tohi seda kasutada?

      Kustuta
  3. Eelmine kommentaar on küll pisut pahatahtlik, aga ärme pane tähele. ;) Joikil on tõesti super tooted, minu kõige lemmikum on nende greibi-mandariini kehakoorija, loodan, et see on tootmises mu elupäevade lõpuni. :)) Silmakreem on ka parim ja mul ta tegelt vedel ei olnud, aga jah, mõnedel kommentaatoritel tõesti, loodetavasti annavad kõik sellele uue võimaluse, ta on seda väärt! ;)

    http://genefic.blogspot.com/

    VastaKustuta
  4. Ups, vabandust. Parandasin vea. :)

    VastaKustuta