Alaffia šampoon ja palsam

Lõpuks suutsin ennast kätte võtta, et kirja panna (jällegi tükk aega tagasi lubatud) postitus, hetkel viimasena kasutuses olnud juuksehoolduskomplektist. Mitte, et ma ei viitsiks. Ma lihtsalt juba tean, et kui asun kirjutama šampoonidest-palsamitest, siis venib alati pikale ja selleks tuleb aega varuda. Kuid olgem ausad, tegelikult ma pole üldse review'e kirjutades lühikese jutuga hiilanud (valmistage ennast ette). :) 
Peale loodustoodetele üleminemist olen ma ära proovinud Aubrey Organics'i rohelise teega sügavpuhastava šampooni ja kreemja loputusvahendi rasustele juustele, mille kohta saab lugeda SIIT ning Lavera apelsinipiima šampooni ja Avalon Organics'i biotiini tihendava palsami, millele kirjutasin tagasiside SIIN. Kuna olen siiani võimalikult "puhaste" koostisosadega juuksehooldustoodete otsinguil, mis vastaks ka muudele, minu seatud kriteeriumitele, siis jaanuari alguses tellisin endale iHerb.com'ist Alaffia Coffee & Shea Revitalizing Shampoo ja Neem & Shea Butter Scalp Recovery Conditioner'i. Ehk tegemist on siis taaselavdava šampooni ning peanaha tervist taastava palsamiga. Tegelikult oleks ma soovinud mõlemat ühest komplektist, kuid kuna neemiõli ja sheavõiga šampoon oli sel hetkel out of stock, siis saigi valitud tagasisidede järgi otsustades kohvi ja sheavõiga variant.


Alaffia kasuks otsustasin tänu selle valdavalt rahulolevatele review'idele, soodsale hinnale (mis on minu jaoks üsna oluline) ja ahvatlevatele koostisosadele. Hind on mõlemal tootel hetkel $8.06 (6.23€) ja selle eest saab 235ml pudeli. Nagu allolevalt pildilt lugeda võib, on šampoon normaalsetele või õhenevatele juustele ning palsam kuivale või ketendavale peanahale. Viimaseid sümptomeid ma pole küll endal märganud, kuid ilmselt väike tähelepanu ka peanahale ei tee liiga.
Kuigi šapooni nimes on kirjas "coffee", siis kohvi lõhna tegelikult sellel pole. Nagu ka pakendilt näha on, siis on seda rikastatud hoopiski tsitruse ja piparmündi aroomiga. Mulle isiklikult meenutas see hoopiski šokolaadipudingu lõhna, kuid see on ilmselt minu enda fantaasia tulemus, kuna šampoon välimuselt näeb tõesti välja nagu puding. :) Juukseid pestes suutsin tuvastada siiski maheda piparmündi. Palsam peaks lõhnama nagu rosmariin ja teepuu, mina suutsin seda seostada hoopiski lapsena maitsta saadud Halls'i või Lockets'i ülitugeva hingeõhku värskendava kommiga. :D Ilmselt on see küll kõigest teepuuõli, mis nii "vängelt" lõhnab. Kuid mulle see värkendav aroom siiski meeldib.
Koostiselt on mõlemad nagu tavalised poe- ja salongitooted. Kuid nagu siiani kõikide looduslike šampoonidega, on ka Alaffiaga pesemine natuke ebamugav ja nõuab harjutamist, kuna see vahutab minimaalselt ja seetõttu kulub pikkadele juustele palju. #Nõuanne: Kõigepealt masseeri väike kogus šampooni kergelt juustesse, loputa veega (mitte põhjalikult), võta suurem kogus šampooni ja seekord pese korralikult. Nii on lihtsam "mittevahutavate" loodustoodetega. :) 
Palsam seevastu on JUMALIK! Ausalt! Kui selle meeldivalt vänge aroom väljaarvata, siis on 7+ kuu jooksul testitud naturaalsetest kehahooldusvahenditest Alaffia Neem & Shea Butter Scalp Recovery Conditioner esimene, mida julgeksin võrrelda mõne salongi- või luksusliku bränditootega. Peale palsami lisamist muutuvad juuksed kohe libedaks, nagu oleks suures koguse silikooni pähe möksinud, seda välja loputades on juuksed aga täiesti pusadevabad, ilusad, pehmed ning loomulikult puhtad. :)


Koostisosad: Coffee & Shea Revitalizing Shampoo - coffee extract, African black soap* (saponified shea butter* and virgin palm kernel oil*), decyl polyglucose, aloe, essential oils of orange, spearmint, lemongrass.
Neem & Shea Butter Scalp Recovery Conditioner - neem leaf extraxt, vegetable glycerin, unrefined shea butter*, cetaryl alcohol (and) behentrimonium chloride, neem oil, panthenol (pro-vitamin B5), vegetable emulsifying wax, potassium sorbate, essential oils of rosmary, lavender and tea tree, limonene, citric acid. *Certified fair trade by IMO

Tegemist pole siiski 100% looduslike toodetega, samas midagi hirmutavat ka pole. ewg.org databaasi andmetel paari nimekirjas olevat koostisosa täiesti ohutuks nimetada ei saa, kuid kõik neist jäid siiski rohelisse alasse. goodguide.com andmebaasi järgi pole ükski neist inimesele kahjulik.
Kuigi hetkel mul pilti oma juustest teile näidata pole, siis praeguseks on need muutunud võrreldes poole aasta taguse ajaga tugevamaks, märgatavalt tihedamaks/kohevamaks ja juukseid tuleb minimaalselt ära. On see siis kolme proovitud komplekti tulemus või tänu ainult Alaffia duole, seda ma öelda ei oska. Nüüdseks olen jällegi iHerb.com'ist teinud uue tellimuse - Acure Organics Moroccan Argan Oil + Argan Stem Cell šampoon ja palsam. Selle ettevõtte juuksehooldustoodetest olen ma erinevatest öko- ja ilublogidest lugenud ainult tohutupalju head. Viimati märkasin neid äramärgituna organicbeautytalk.com  lehel, parimate naturaalsete ja orgaaniliste šampoonide seas. Klikates lingile, näeb veel teisigi, sealhulgas 100% Pure, John Masters Organics, Living Nature, Yarok, Desert Essence, Giovanni jne, mis on mullegi internetis tuuseldamise ja review'ide lugemise käigus silma jäänud ja huvitavad tundunud. :)

Acure Organics'i kodulehe leiad SIIT! Kusjuures neil on palju teisigi põnevaid tooteid ja mõnda aega on plaanis olnud neilt ka tellimus teha. Kas keegi lugejatest on kasutanud Acure Organics'i tooteid? :)    

2 kommentaari

  1. pole kuulnudki sellisedt brändist agaväga põnev postitus ja jään uut infot ootama :)

    VastaKustuta
  2. Olen ka iHerbis Acure tooteid vaadanud ja hoogu võtnud, et tellida, aga siiani pole ostukorvi veel midagi läinud. Kindlasti proovin kunagi nende šampooni, palsamit ning üks ihupiim ka meelitab ostma :)

    VastaKustuta