Moshi näo- ja kehaõli

Vahepeal olen soetanud endale jälle nii mõnegi uue ilutoote, vastu võtnud paar pakikest ja otseloomulikult on neid veel tulemas. Kuid endiselt on mul aega liiga vähe, et korrapäraselt blogida. Ilmselt polegi mõtekas lihtsalt hõisata kõigest, mis ma endale ostnud olen. Selles mõttes, et on asju, mida peab ennem järjepidevalt kasutama, et oleks üldse, millest kirjutada. Ma arvan.
Tänase postituse pühendan ühele hiljutisele, lisaks veel meeldivale leiule, mille avastasin jällegi tänu internetis ringi uurimisele. Teadagi, et endiselt on minu "missiooniks" leida need kõige-kõigemad tooted, mida ma enam välja ei vahetaks. Peale järjest enam ökole üleminemist on mu näonahk eriti kapriisseks muutunud. Vahepeal olen ma täiesti meeleheitel, sest tekib tunne, nagu polekski olemas looduslikku toodet, mis annaks mulle kauni naha. Peale pidevate punnikeste tekkimist, "kiusab" mind tihti ka kuiv ning ketendav nägu. Seetõttu  ei suutnudki ma peale väikest uurimustööd tegemata jätta kohest tellimust äsja avastatud Eestimaise brändi e-poest.
Moshi tegeleb erinevate 100% looduslike kehahooldustoodete valmistamise ja müümisega. Hetkel on nende valikus kehakoorijad ning näo- ja baasõlid, huulepalsamid, rasvad-võided ja eeterlikud õlid. Hinnad on minumeelest teiste samalaadsete toodetega päris soodsad ja eurode ning kvaliteedi suhe on paigas. Mulle kui graafilisele disainerile meeldib väga Moshi purgikeste-pudelikeste kujundus, mis on lihtne, mitte midagi ülepingutatut, kuid stiilne. Omapärasust lisab ka see, et endale tellitud pudelile saad ise toreda/humoorika slogani valida. Näiteks toon enda väljavalitud näoõli probleemsele nahale, kus olid valikus "miks mitte", "ilus naine" ja "uus must". Motiveerivalt keskmine sõnapaar minu õlipudeli peal seisabki. :)


Olen pikemat aega juba olnud arvamusel, et mitte kreemid ei ole need kõige paremad niisutajad, vaid hoopiski täiesti looduslikud õlid. Seetõttu ma ei mõelnudki pikalt, kui Moshi kodulehe avastasin, valisin tooted välja ja kinnitasin oma tellimuse. Ilmselt peaksin tänulik olema hoopis oma blogi lugejale, kes ühe teema all kirjutas, et kasutab näohoolduseks magusmandli õli. Viimase otsinguil (et ikka võimalikult soodsalt saaks) jõudsingi lõpuks selle meie oma Eesti brändini. Baastoodete alt valisingi välja magusmandli baasõli (100ml), mis kirjelduse järgi tundus mulle suurepäraselt sobivat - "Kuivale, tundlikule ja põletikulisele nahale. Küünte tugevdamiseks." Teiseks lisasin ostukorvi juba ennem mainitud näoõli probleemsele nahale (50ml) - "Moshi näoõli niisutab probleemset nahka sügavuti ja imendub kiiresti. Ei jäta nahka õliseks. Sisaldab jojobaõli ning teepuu ja sidrunheina eeterlikke õlisid, mis on parimad just probleemse naha hoolduseks." Esialgselt plaanisin ühte kasutada hommikul, teist õhtul. Kuna aga näoõli täidab suurepäraselt oma ülesannet, kasutan magusmandli õli hoopiski keha niisutamiseks ja hooldamiseks. Oma halvas seisus näonahast nii palju, et selle väljanägemine on tunduvalt paremaks muutunud. Ei ketenda enam ja paraneb palju kiiremini. Kuigi 50ml tundub väike kogus, siis 20. päevaga (kasutan 2 korda päevas) on pudelis siiski natuke rohkem kui pool veel alles. Õlisusesest rääkida, siis meigi all ma seda ei kasuta. Magusmandliõli aga polegi ma sellise pilguga vaadanud, et kas see tõesti imendub nii hästi, nagu lubatud.
Kindlasti soovitan proovida Moshi produkte nii kehale kui ka näole neil, kelle nahale sobivad õlid. Nende kodulehelt leiab veel nii mõnegi ostma ahvatleva infotekstiga pudelikese ja kindlasti saavad olema selle firma tooted minu must-have, näohoolduses veel eriti. :)


Moshi facebook'i fännilehe leiad SIIT!

5 kommentaari

  1. Peab endale ka mõne Moshi toote tellima, neid on päris palju kiidetud. :)

    http://blogbyjohannaj.blogspot.com/

    VastaKustuta
  2. Jaa, Moshi on üks vähestest brändidest, mida ma tõesti soovitan! Siiralt loodan, et kõikidele sobivad nende tooted nii hästi kui minu nahale. :)

    VastaKustuta
  3. Kindlasti proovin ka ära, hea, et Tartus müüakse neid Loomemajanduskeskuses, et ei pea ootama kuna postiga saabuvad :) uurisin nende kodulehte, sealt avastasin :)

    VastaKustuta
  4. Nii tore, et leidsin Sinu blogi! Olen hetkel just võimalikult loodusliku ja nahasõbraliku näokreemi otsingul ning praegu kaalun hoopis selle näoõliga asendamist. Kirjutad, et näoõli meigi all ei kasuta - missugust toodet kasutad selleks? Kas tead, kas see näoõli annab veidi ka päikesekaitset?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on ainult hea meel, kui kellegil on kasu minu blogist! Oma näonaha niisutamiseks kasutan Aumeeste Talu käsitöökreemi, millest kirjutasin selle aasta jaanuaris. Kahjuks on keegi nende kodulehe hetkel maha häkkinud, kuid nagu seal kirjas oli, siis sobivad tooted ka meigi aluskreemina kasutamiseks. Moshi tooteinfos pole kirjutatud, et näoõli sisaldaks päikesekaitsefaktorit. Kuid selle üheks põhikoostisosaks on jojobaõli, millel on naturaalne SPF 4 ehk siis veidike kaitset on garanteeritud. :)

      Kustuta